Cele projektu

Założeniem projektu strony http://www.filharmonia.bydgoszcz.pl/ było stworzenie serwisu ze wszystkimi informacjami o wydarzeniach i koncertach odbywających się w Filharmonii. Każdy element na stronie miał być wyraźnie oznaczony, co pozwoli na szybkie wyszukiwanie informacji. Koncepcja zakładała stonowane i eleganckie kolory, newsletter oraz odnośniki do kanałów social media w widocznym miejscu.

Wojciech Kondarewicz
Kierownik działu organizacji pracy artystycznej

Na stronie Filharmonii przede wszystkim powinien znaleźć się czytelny kalendarz wydarzeń. Agencja nFinity dokładnie oddała charakter naszej instytucji i założenia projektu strony. Podczas całej współpracy dało się odczuć profesjonalizm oraz doświadczenie agencji w pracy dla instytucji kulturalnych.

Strona główna

Kierując się założeniami projektu powstała strona z silną funkcją informacyjną. Rozbudowane menu umieszczono po lewej stronie. Na pionowym pasku po prawej stronie znalazło się miejsce na odnośniki do profili social media, które zgodnie z wytycznymi miały pojawić się w górnej części strony. Centralna strefa serwisu to miejsce na bieżące wydarzenia, w formie zmieniających się zdjęć i grafik. Na stronie głównej nie mogło zabraknąć kalendarza koncertów, dzięki czemu w bardzo szybki oraz czytelny posól można odnaleźć dane wydarzenie na osi czasu.

Poniżej umieszczono pozostałe działy informacyjne oraz istotny dla projektu newsletter z miejscem do zapisania. Kolorystyka strony oddaje charakter miejsca, dlatego też pojawiła się elegancka biel, czerń oraz złoto. Całość idealnie skomponowała się z logotypem oraz stylizacją wnętrz Filharmonii.

http://www.filharmonia.bydgoszcz.pl