Cele projektu

Sprzedaż mieszkań to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego wszystkie materiały promocyjne powinny oddawać profesjonalizm oraz wysoką jakość wykonania jaką oferuje deweloper. Założeniem przy stworzeniu strony www.move-in.pl było czytelne i efektowne zaprezentowanie oferty oraz zachęcenie do kontaktu. Kolorystyka miała oddawać spokój oraz komfort, jaki niesie za sobą własne mieszkanie. W ramach współpracy wykonaliśmy także projekty identyfikacji wizualnej, materiałów promocyjnych outdoor, gadżetów, film promocyjny, landing pages oraz wykonaliśmy kampanie marketingu efektywnościowego. Wartość prac wykonanych w ramach współpracy to blisko 40 000 zł.

Radosław Borcon
Wsółwłaściciel spółki Move-In

Agencja nFinity wykonała dla nas stronę internetową, logotyp oraz film wizerunkowy nagrany z lotu ptaka. Wszystkie materiały idealnie i spójnie przedstawiają naszą ofertę oraz misję i wizję naszej firmy. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, która przebiegała w bardzo przyjaznej, partnerskiej atmosferze.

Strona główna

Duże zdjęcia dokładnie obrazują poszczególne inwestycje i zachęcają do kontaktu oraz zakupu mieszkania. Funkcjonalna wyszukiwarka pozwala szybko znaleźć wymarzony lokal, a także dowiedzieć się więcej o jego parametrach. Na stronie głównej wyraźnie zaznaczyliśmy buttony, przez które można skontaktować się z doradcą. W głównym logotypie, również stworzonym przez nFinity postawiliśmy na kolor niebieski, który idealnie oddaje klimat własnego mieszkania. Dla odróżnienia każda inwestycja została oznaczona innym kolorem w logo.

Na stronie głównej mieszczono dużą, wyraźną mapę, na której zaznaczone są poszczególne lokalizacje spółki. Podłączono wtyczki do mediów społecznościowych: Facebook i Instagram. Całość jest bardzo przejrzysta, nie przeładowana treścią oraz zbędnymi grafikami.

http://www.move-in.pl