Cele projektu

Strona dla Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju Sp. z o.o. z założenia miała być maksymalnie pomocna i instynktowna w obsłudze. Wszystkie informacje dotyczące dofinansowań zostały zgromadzone w jednym miejscu, tak aby dobrze widoczne były konkretne i sprawdzone kontakty oraz najnowsze projekty. Ze względu na tematykę serwis powinien był wzbudzać zaufanie i pozytywne skojarzenia, dlatego też wybrano żółty jako kolor przewodni oraz prosty layout strony.

Łukasz Karp
Koordynator ds. Informatyki i Promocji

Dolnośląski Fundusz Rozwoju Sp. z o.o. powstał w 2012 roku z inicjatywy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Zależało nam, aby strona podkreślała profesjonalny charakter instytucji i pełniła rolę pomostu pomiędzy przedsiębiorcami a Województwem Dolnośląskim. Współpraca z nFinity to strzał w dziesiątkę! W projekcie znalazły się wszystkie nasze wymagania, a strona jest czytelna i prosta w obsłudze.

Strona główna

Projektując stronę dla DFR postawiliśmy na prostotę i czytelność. Dzięki temu wszystkie informacje można znaleźć szybko za sprawą kilku kliknięć. Duże zdjęcia z przyciągającymi uwagę hasłami, proste menu z najważniejszymi informacjami oraz szybki kontakt. Nie zabrakło też miejsca na aktualne wydarzenia i dokładne informacje, jak zdobyć pożyczkę na dofinansowanie firmy. Korzystanie ze strony jest bardzo instynktowne oraz bezproblemowe. Dodatkowo na stronie znajdziemy przekierowanie na kanały społecznościowe spółki: Twitter i YouTube.

Na potrzeby strony www.dfr.pl powstały także ikony, obrazujące zalety spółki oraz grafiki zastosowane w dziale „O nas”. Sprawiają one, że strona nabrała lekkości, a poważne finansowe tematy prezentują się przyjaźnie. Nawiązuje to tego także kolorystyka strony – postawiliśmy na czystą biel oraz pozytywny żółty.

 

 

http://www.dfr.org.pl