Cele projektu

Założeniem miała być przejrzysta, responsywna strona internetowa, która dokładnie przedstawi ofertę, warunki uczestnictwa i wszystkie niezbędne informacje. Strona powinna budzić zaufanie i zachęcać do zapoznania się ze wszystkimi szczegółami programu. Dodatkowo atrakcyjne zdjęcia i grafiki, które wpływają na pozytywny odbiór strony.

Grzegorz Pełechaty
Prezes zarządu NetCoreLabs

Chcieliśmy, żeby strona zawierała maksymalnie dużo informacji, których szukają osoby zainteresowane naszą platformą. Przygotowaliśmy dokładne założenia i wszystkie udało się zrealizować. Współpraca przebiegała bezproblemowo, zawsze mogliśmy liczyć na wsparcie ze strony specjalistów nFinity.

Strona główna

Na pierwszy plan wysuwają się duże, atrakcyjne zdjęcia, które przesuwają się zgodnie z wyświetlanymi informacjami. Od razu pojawia się także zaproszenie do dołączenia do programu. W menu zawarto wszystkie najważniejsze kategorie. Na górze strony znalazł się namiar na szybki kontakt.

 

W celu uporządkowania informacji przygotowano grafikę w postaci kwadratów, w które wpisano sposób działania programu oraz najważniejsze nagrody dla uczestników. Część ta stanowi ciekawy element całej strony i sygnalizuje, że znajdują się tam ważne informacje.

Na stronie nie brakuje atrakcyjnych grafik, które przyciągają uwagę i ułatwiają zrozumienie zasad programu. Całość zachowano w jednolitej kolorystyce nawiązującej do barw logotypu, w którym występuje odcień pomarańczowy i szary.

Duże i wyraźne zdjęcia umieszczono w części poświęconej aktualnościom. Klientowi zależało na tym, żeby strefa informacyjna była dobrze widoczna i zachęcała do czytania.

Na dole strony umieszczono formularz rejestracyjny, który pozwala na założenie konta i rozpoczęcie korzystania z programu. Podpięto tam regulamin, a całość zabezpieczono reCatpchem.

Na samym dole znalazły się dane teleadresowe do firmy wraz z mapą Google, informacja o SalesGropup i listą partnerów.

www.salesplus.pl