Cele projektu

Spot „Misja” to jeden z klipów stworzonych na potrzeby promocji Uniwersytetu Wrocławskiego. Założeniem było zaprezentowanie jednego ze sztagowych prac studentów, który budzi sympatię, a jednocześnie jest powodem do dumy. Łazik miał pokonać drogę od misji na Marsie, aż po pracownię na uniwersytecie.

Łazik Aleph 1 to wyjątkowy projekt wrocławskich studentów, dlatego chcieliśmy żeby został bohaterem jednego z klipów promocyjnych. Cieszymy się, że razem z agencją nFinity znaleźliśmy najlepsze sposób, aby go pokazać, a jednocześnie pokazać młodym ludziom, jakie możliwości daje nasza uczelnia.

Marcin Fajfruk, Dział Promocji Uniwersytet Wrocławski

 


Wyjątkowy projekt z wyjątkowym głównym bohaterem. Stworzony przez studentów z koła naukowego „Continuum”, działającego przy Instytucie Informatyki Wydziału Matematyki i Informatyki, łazik Aleph 1 przemierza od „kosmicznego” pustkowia, poprzez las i wrocławskie ulice, aż do pracowni studentów, aby… przykryć ich kocami. Współpraca z robotem to zdecydowanie większe wyzwanie niż praca z człowiekiem i wymaga bardziej rozwiniętego przygotowania oraz nakładu środków.

Spot doskonale oddaje klimat i pokazuje, że uczelnia ma do zaoferowania nie tylko przedmioty humanistyczne czy przyrodnicze, ale także techniczną. Doskonale wpisało się to w założenia klipu, który ma promować Uniwersytet wśród potencjalnych studentów.

Wszystkie sceny tworzą jedną historię, którą wspiera hasło „Dobrze wiedzieć więcej”.

http://https://uni.wroc.pl/