Portfolio

Filharmonia Bydgoszcz

#strona www

Założeniem projektu strony http://www.filharmonia.bydgoszcz.pl/ było stworzenie serwisu ze wszystkimi informacjami o wydarzeniach i koncertach odbywających się w Filharmonii. Każdy element na stronie miał być wyraźnie oznaczony, co pozwoli na szybkie wyszukiwanie informacji. Koncepcja zakładała stonowane i eleganckie kolory, newsletter oraz odnośniki do kanałów social media w widocznym miejscu.

Szczegóły

Sales Group

#strona www

Założeniem miała być przejrzysta, responsywna strona internetowa, która dokładnie przedstawi ofertę, warunki uczestnictwa i wszystkie niezbędne informacje. Strona powinna budzić zaufanie i zachęcać do zapoznania się ze wszystkimi szczegółami programu. Dodatkowo atrakcyjne zdjęcia i grafiki, które wpływają na pozytywny odbiór strony.ławiu

Szczegóły

AIO Biznes

#strona www #identyfikacja #aplikacja

Zgodnie z założeniem i przygotowanym briefem strona miała prezentować ofertę firmy, pokazywać wszystkie usługi oraz zalety. Do zadań nFinity należało także stworzenie logo, którego kolorystyka powinna tworzyć ze stroną jedną, spójną całość. Klientowi zależało na stronie łatwej w obsłudze, intuicyjnej i estetycznej. Firma oferuje m.in. narzędzia do księgowości, dlatego ważne było podkreślenie bezpieczeństwa, wygody użytkowania oraz zaufania.

Szczegóły

Nowa Papiernia Ultra Nova

#strona www #marketing

Nowoczesne i ciekawe przedstawienie strony sprzedażowej mieszkań. Nowa Papiernia we Wrocławiu to lokale typu loft, przeznaczone dla młodych, świadomych ludzi i przedsiębiorców. Strona internetowa miała oddawać klimat miejsca oraz w atrakcyjny sposób przedstawiać ofertę. Lokale w Nowej Papierni przeznaczone są dla osób otwartych, ceniących wyjątkowy design i bliskość miasta.

Szczegóły

Dolnośląski Fundusz Rozwoju

#strona www #identyfikacja

Strona dla Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju Sp. z o.o. z założenia miała być maksymalnie pomocna i instynktowna w obsłudze. Wszystkie informacje dotyczące dofinansowań zostały zgromadzone w jednym miejscu, tak aby dobrze widoczne były konkretne i sprawdzone kontakty oraz najnowsze projekty.

Szczegóły

Emar

#strona www #identyfikacja

Założeniem była prosta i przejrzysta strona internetowa. Z racji tematyki istotne było przedstawienie firmy w sposób profesjonalny oraz rzetelny. Najważniejsze elementy, czyli produkty powinny wysuwać się na pierwszy plan i tworzyć główny trzon serwisu. Całość miała być zachowana w stonowanych, spokojnych barwach, bez zbyt dużej ilości grafik oraz tekstu.

Szczegóły

PKP PLK S.A

#film

Założeniem projektu było przedstawienie najważniejszych cech firmy, takich jak bezpieczeństwo, wygodna, komfort użytkowania, dotarcie do wszystkich atrakcji i zakątków Polski. Chodzi o pokazanie zmian, jakie zachodzą w działalności oraz ofercie, i jak przekładają się one na poprawę jakości podróżowania każdego dnia. Film miał być nowoczesny, opowiadać historię, w której odnajdzie się każdy pasażer.

Szczegóły

Uniwersytet Wrocławski

#film

Nowy spot miał przełamać stereotypy o nauce i zaprezentować wiedzę jako wartość, która przede wszystkim ekscytuje i budzi mnóstwo emocji. Zestawione ze sobą różne historie przeplatają się, jednak łączy je jeden punkt, czyli Uniwersytet Wrocławski. Film w niestandardowy sposób zachęca młodych ludzi do studiowania i odkrywania wiedzy w każdej dziedzinie.

Szczegóły

VueConf 2017

#film

Założeniem filmu było podsumowanie konferencji, która odbyła się we Wrocławiu po raz pierwszy, z nadzieją na kolejne edycje. Należało skupić się na wrażeniach organizatorów, pokazaniu najciekawszych momentów, a także samego miejsca wydarzenia.

Szczegóły

Misja

#film

 

Spot „Misja” to jeden z klipów stworzonych na potrzeby promocji Uniwersytetu Wrocławskiego. Założeniem było zaprezentowanie jednego ze sztagowych prac studentów, który budzi sympatię, a jednocześnie jest powodem do dumy. Łazik miał pokonać drogę od misji na Marsie, aż po pracownię na uniwersytecie.

Szczegóły