Cele projektu
Nowy spot miał przełamać stereotypy o nauce i zaprezentować wiedzę jako wartość, która przede wszystkim ekscytuje i budzi mnóstwo emocji. Zestawione ze sobą różne historie przeplatają się, jednak łączy je jeden punkt, czyli Uniwersytet Wrocławski. Film w niestandardowy sposób zachęca młodych ludzi do studiowania i odkrywania wiedzy w każdej dziedzinie.
Uniwersytet Wrocławski to instytucja z tradycjami i historią, skupiająca wyjątkowych specjalistów. Chcieliśmy pokazać wartości uczelni w przystępny i ciekawy dla młodych ludzi sposób. Dzięki współpracy z nFinity doskonale nam się to udało.
Spot promocyjny Uniwersytetu zrealizowano z rozmachem i precyzją. Zadbano o każdy, najmniejszy szczegół: pokazano najpiękniejsze wnętrza, dynamikę oraz różnorodność. W filmie cały czas coś się dzieje, czuć energię oraz możliwości – co dokładnie oddaje ofertę Uniwersytetu. Film zatytułowany „Wiedza jest wszędzie” oddaje tajemniczy klimat wiedzy, którą można poczuć, wystarczy tylko się rozejrzeć.
Film nakręcono tradycyjnie oraz korzystając z nowych technologii, m.in. z drona. Dzięki temu podkreślono nowoczesność samej uczelni i jej oferty.
Całość podkreśla dynamiczna muzyka autorstwa Bontone, która razem z obrazami przenosi oglądającego w różne wymiary. Przez cały czas w lewym dolnym rogu wyświetla się także lista wszystkich dostępnych kierunków.