Cele projektu

Strona internetowa Urzędu Miasta rządzi się swoimi prawami, dlatego serwis miasta Gdynia zakładał uwzględnienie potrzeb trzech grup docelowych: mieszkańców, turystów i inwestorów. Jak w każdym mieście dzieje się dużo wydarzeń i zmian, co w czytelny sposób miało zostać przedstawione na stronie. Dodatkowo odnośniki do kanałów social media oraz wskazówki dla użytkowników. Serwis miał zachęcać do odwiedzin, być przejrzysty i przyjazny kolorystycznie.

Grzegorz Pełechaty
Prezes zarządu NetCoreLabs

Strona internetowa Miasta Gdynii to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Zależało nam na czytelnym układzie, aby zainteresowany użytkownik szybko otrzymał odpowiedź na swoje pytania, bez względu na to czy jest mieszkańcem miasta czy turystą. Dzięki współpracy z nFinity osiągnęliśmy zamierzony efekt!

Strona główna

Na pierwszy plan strony www.gdynia.pl wysuwają się duże zdjęcia prezentujące miasto. W górnej części umieszczono także przyciski do kanałów social media oraz menu główne w formie kolorowych prostokątów. W zależności od potrzeb użytkownik może wybrać interesujący go obszar informacji.

Dalsza część serwisu poświęcona została aktualnościom i wszystkim informacjom dotyczącym poszczególnych działów związanych z działalnością miasta.

W miejscowości nadmorskiej nie mogło zabraknąć kalendarza wydarzeń, które odbywają się w Gdyni regularnie. Poniżej umieszczono podgląd bieżącej aktywności na profilach miasta w social mediach.

Końcówkę strony dedykowano głównie turystom podając tam najważniejsze atrakcje, polecane miejsca, przydatne adresy i warte odwiedzenia lokale gastronomiczne.

 Dodatkowo w stopce obok kontaktu i przycisków do mediów społecznościowych zamieszczono strony internetowe instytucji gdyńskich.

www.kulturawzasiegu.pl