Cele projektu
Małopolskie Obserwatorium Rozwoju Regionalnego opracowuje badania, analizy i ekspertyzy dotyczące kwestii społecznych, rozwoju i gospodarki województwa małopolskiego. W związku z tym na stronie internetowej musiały znaleźć się wszystkie informacje związane z działalnością instytucji. Założeniem było przedstawienie ich w sposób przystępny, w przyjaznej kolorystyce.
Grzegorz Pełechaty
Prezes zarządu NetCoreLabs
Z agencją nFinity pracowaliśmy nad stroną internetową dla Obserwatorium. Tematyka działalności jest na tyle techniczna, że chcieliśmy, aby na stronie prezentowała się przyjaźnie, w wyrazistych kolorach, wywołując pozytywne skojarzenia. Wspólnie wypracowaliśmy najlepsze rozwiązanie, które po wdrożeniu okazało się strzałem w dziesiątkę!
Strona główna
Z założenia Obserwatorium Małopolskie zajmuje się analizą i badaniem rozwoju regionalnego, dlatego naszym celem było pokazanie profesjonalizmu oraz rzetelności działań. Jednocześnie chcieliśmy złagodzić postrzeganie danych liczbowych, w związku z czym powstała strona internetowa z czytelnym menu i wyraźnym podziałem na trzy kategorie.
Czytelnicy mogą wybrać interesujący dział: Badania i analizy ze szczególnym uwzględnieniem Rozwoju, Gospodarki i Społeczeństwa, Biblioteka, w której znajdują się raporty oraz Przeglądarka danych. Dodatkowo uwzględniono kalendarz wydarzeń, dane kontaktowe oraz opcję zapisu na newsletter.
Na stronie www.obserwatorium.malopolska.pl w poszczególnych miejscach zastosowano wyraziste kolory: granat, zieleń, róż czy fiolet, które odnoszą się bezpośrednio do logotypu, w których znajdziemy wspomniane barwy. Dzięki temu całość prezentuje się spójnie oraz atrakcyjnie.