Cele projektu

Założeniem projektu było przedstawienie najważniejszych cech firmy, takich jak bezpieczeństwo, wygodna, komfort użytkowania, dotarcie do wszystkich atrakcji i zakątków Polski. Chodzi o pokazanie zmian, jakie zachodzą w działalności oraz ofercie, i jak przekładają się one na poprawę jakości podróżowania każdego dnia. Film miał być nowoczesny, opowiadać historię, w której odnajdzie się każdy pasażer.

Zależało nam, żeby film promocyjny budował relację pomiędzy firmą a pasażerami kolei. Agencja nFinity idealnie oddała klimat zmian, jakie wprowadzamy, aby podnieść komfort podróży na wyższy poziom.

Sara Charafeddine, PKP PLK S.A.

 

Film promocyjny przedstawia kilka historii, które składają się na jeden obraz kolei widziany z różnych perspektyw. Zgodnie z założeniem zrealizowano materiał, który prezentuje szerokie spectrum dotarcia kolej w każde miejsce w Polsce. Dodatkowo podkreślono bezpieczeństwo, komfort oraz wygodę podróżowania. Uwzględniono wszystkie kryteria zawarte w celach: pokazanie kilku perspektyw korzystania z kolei.

Film zrealizowano zarówno tradycyjnie, jak i z lotu ptaka, co podniosło jego wartość i walory estetyczne. Materiał nagrywano z różnych perspektyw – wewnątrz wagonów, w terenie, na dworcach, itp. Wykonano 5 dni zdjęciowych w obrębie całej Polski.

Klimatyczną i sentymentalną historię podkreśla specjalnie skomponowana muzyka, która działa uspokajająco oraz nadaje całej produkcji pozytywny wydźwięk.

pkpsa.pl