Portfolio

Dolnośląski Fundusz Rozwoju

#strona www #identyfikacja

Strona dla Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju Sp. z o.o. z założenia miała być maksymalnie pomocna i instynktowna w obsłudze. Wszystkie informacje dotyczące dofinansowań zostały zgromadzone w jednym miejscu, tak aby dobrze widoczne były konkretne i sprawdzone kontakty oraz najnowsze projekty.

Szczegóły

Emar

#strona www #identyfikacja

Założeniem była prosta i przejrzysta strona internetowa. Z racji tematyki istotne było przedstawienie firmy w sposób profesjonalny oraz rzetelny. Najważniejsze elementy, czyli produkty powinny wysuwać się na pierwszy plan i tworzyć główny trzon serwisu. Całość miała być zachowana w stonowanych, spokojnych barwach, bez zbyt dużej ilości grafik oraz tekstu.

Szczegóły

PKP PLK S.A

#film

Założeniem projektu było przedstawienie najważniejszych cech firmy, takich jak bezpieczeństwo, wygodna, komfort użytkowania, dotarcie do wszystkich atrakcji i zakątków Polski. Chodzi o pokazanie zmian, jakie zachodzą w działalności oraz ofercie, i jak przekładają się one na poprawę jakości podróżowania każdego dnia. Film miał być nowoczesny, opowiadać historię, w której odnajdzie się każdy pasażer.

Szczegóły

Uniwersytet Wrocławski

#film

Nowy spot miał przełamać stereotypy o nauce i zaprezentować wiedzę jako wartość, która przede wszystkim ekscytuje i budzi mnóstwo emocji. Zestawione ze sobą różne historie przeplatają się, jednak łączy je jeden punkt, czyli Uniwersytet Wrocławski. Film w niestandardowy sposób zachęca młodych ludzi do studiowania i odkrywania wiedzy w każdej dziedzinie.

Szczegóły

VueConf 2017

#film

Założeniem filmu było podsumowanie konferencji, która odbyła się we Wrocławiu po raz pierwszy, z nadzieją na kolejne edycje. Należało skupić się na wrażeniach organizatorów, pokazaniu najciekawszych momentów, a także samego miejsca wydarzenia.

Szczegóły

Misja

#film

 

Spot „Misja” to jeden z klipów stworzonych na potrzeby promocji Uniwersytetu Wrocławskiego. Założeniem było zaprezentowanie jednego ze sztagowych prac studentów, który budzi sympatię, a jednocześnie jest powodem do dumy. Łazik miał pokonać drogę od misji na Marsie, aż po pracownię na uniwersytecie.

Szczegóły

Księgi Jakubowe

#film

Założeniem było stworzenie trailera do spektaklu „Księgi Jakubowe”, który odda klimat przedstawienia, jego mroczną i emocjonująca fabułę. Film miał uchylać rąbka tajemnicy, a jednocześnie zapraszać na spektakl. Chodziło o pokazanie kilku scen, które złożą się w esencję przedstawienia.

Szczegóły

Mewa

#film

Celem było stworzenie trailera, który zapowie nowy spektakl w Teatrze Powszechnym. Zgodnie z głównym założeniem należało przedstawić najważniejsze, charakterystyczne sceny, pokazać aktorów, którzy grają w sztuce, emocja jakie im towarzyszą. Całość miała być skomponowana z odpowiednią muzyką, która zbuduje napięcie.

Szczegóły

Kuroń

#film

Założeniem projektu było przygotowanie trailera do spektaklu „Kuroń. Pasja według św. Jacka”, który będzie jednocześnie zaproszeniem widzów do teatru. Sztuka ukazuje wydarzenia z życia Jacka Kuronia opisane w nieistniejącej powieści „Pasja według św. Jacka”. Film miał stanowić atrakcyjny skrót przedstawienia.

 

Szczegóły

Trawowa

#film

Założeniem projektu było pokazanie inwestycji i atrakcyjne zaprezentowanie jej potencjalnym klientom. Film miał za zadanie zachęcenie do kontaktu, zajrzenia do środka, zdobycia większej ilości informacji o obiekcie. Ważne było także pokazanie okolicy i wyliczenie mocnych punktów budynku.

 

Szczegóły