Cele projektu
Założeniem filmu było podsumowanie konferencji, która odbyła się we Wrocławiu po raz pierwszy, z nadzieją na kolejne edycje. Należało skupić się na wrażeniach organizatorów, pokazaniu najciekawszych momentów, a także samego miejsca wydarzenia.
Chcieliśmy przygotować spot promocyjny, który podsumuje całe wydarzenie, a jednocześnie będzie zaproszeniem na kolejne. Na filmie uchwycono istotę konferencji: spotkanie ludzi z różnych zakątków świata, którzy przyjechali podyskutować i wymienić się wiedzą w jednym z najpiękniejszych europejskich miast.
Marzena Molęda – agencja EM Grupa
Film promocyjny dla Vue łączy relację z wydarzenia oraz wypowiedzi organizatorów i prelegentów. Dzięki temu całość tworzy spójną kompozycję. Razem z kamerą śledzimy poszczególne wydarzenia, miejsce konferencji i detale, ale także mamy pogląd na całe miasto, które nie znalazło się tam przez przypadek. Wrocław wybrano na miejsce wydarzenia z uwagi na tytuł Europejskiej Stolicy Kultury.
W spocie zastosowano nie tylko tradycyjną metodę nagrywania, ale także zbliżenia na detale, slow motion oraz video z lotu ptaka. Całość została tak zmontowana, aby podkreślić warto całego wydarzenia, gości i uczestników konferencji. Tym samym chodziło o zachęcenie do uczestnictwa w przyszłych edycjach.