Cele projektu

Założeniem projektu strony dla Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze było stworzenie przyjaznego, czytelnego i nowoczesnego serwisu. Głównie skupiono się na aktualnościach, nadchodzących wydarzeniach i koncertach, które można szybko odnaleźć na stronie. Każda z nich zostła wyrózniona kolorem zgodnie z kategoriami używanymi w informatorze drukowanym. Stonowane kolory – czerń i brąz – nawiązują do elegancji, klasyki oraz stylu. Wartość projektu to ok 60 000 zł.

Nowa strona została stworzona z myślą o jak największej wygodzie dla odwiedzających Filharmonię. Zależało nam, aby każdy szybko mógł znaleźć kalendarz wydarzeń, wybrać ulubioną pozycję i kupić bilety. Agencja nFinity miała wcześniej doświadczenie w tworzeniu stron dla instytucji kulturalnych, więc idealnie oddała charakter tego miejsca.

Strona główna

Zgodnie z założeniem projektu strony http://filharmonia.jgora.pl skupiono się czytelnej funkcji informacyjnej. Strona dzieli się na dwie części – po lewej stronie rozbudowane menu z najważniejszymi odnośnikami, namiary na social media oraz sklep online, a po prawej zdjęcie startowe, na którym wyświetlane są najnowsze wiadomości o wydarzeniach.Poniżej znajdują się aktualności w formie przejrzystych modułów oznaczonych kolorystycznie, w zależności od typu informacji. Dzięki takiemu rozwiązaniu odwiedzający stronę szybko przechodzi do kolejnych zakładek, w których znajduje interesujące treści.

Bardzo ważną funkcjonalnością strony jest możliwość zakupu biletów online. Wystarczy skorzystać z umieszczonego w lewym dolnym roku „przycisku”, który przekieruje do repertuaru, a następnie do zakupów. To nowoczesne rozwiązanie stworzono z myślą o melomanach, którzy chcą uniknąć stania w kolejkach i wygodnie zarezerwować i opłacić swoje miejsce na koncercie.

http://filharmonia.jgora.pl/